دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات دینا☆

من اووومدمممم

1400/10/12 15:39
نویسنده : Dina joon^_^
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلاام بچه ها خوبید خیلی وقت بود نبودم ولی الاان برگشتم خببب چطورید خوبید/من اومدم الان با ی ولاگ دیگه البته فقط میخوایم یکم باهم حرف بزنیم.بچههه ها من یازده سالم شده وو مهر سال دیگه میشه 12 سالم و خیلی امتحانا داره اذیتم میکنه شما چطور / وای خدا خیلی سختهههه ک ادم اینهمه بخونه همش ولی خب چاره ای نیست در هر صورت امیدوارم توی امتحاناتون موفق باشید برای منم دعا کنید مرسیی/ خب حالا چیکارا میکنید بچه ها از اینکه پیام میذارید برام خیلی خیلی ممنونممم ولی تو این شرایط ک میبینید نمیتونم زیاد بیام و پیام هاتون رو چک کنم پس صبر کنید سعی میکنم زود بیام و به پیام هاتون جواب بدم الانم میرم تا به چند تا از پیام ها جواب بدم / پس فعلا خداحافظظظ خیلی دوستون دارمم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)