دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات دینا☆

سلام منم دینا 🍫

1400/5/26 16:01
نویسنده : Dina joon^_^
412 بازدید
اشتراک گذاری

تیر و روز تولد مادرم گذشت و من نتونستم وبلاگ بنویسم خیلی خیلی متاسفم اما یک سری مشکلات بود و نمیشد وبلاگ نوشت 😔 اما الان اومدم بهتون بگم تو روز تولد مامانم چی شد اون روز ما از خواب بلند شدیم بابای من به سرکار رفت و من و مادر و برادرم باهم صبحانه خوردیم بعد کم کم به همه ی خاله ها و دایی ها و کسانی ک به تولد مادرم دعوت کرده بودم زنگ زدم و اطلاع دادم ک هرچه سریع تر بیان اول زندایی و پسر دایی ام امدند و بعد 2 تا از خاله هایم و دختر خاله هایم یکی از خاله های من در شهر ما کیک فروشی دارد و برای هرکسی ک کیک خانگی بخواد کیک درست میکند و هر شکلی را هم ک دیگران بخواهند روی ان میزند و حتی هر طرحی ک انها بخواهند برای همین من هم بخاطر ویروس کرونا گفتم ک خاله ام برای تولد مامانم کیک درست کند خلاصه همه امدند و مامانم سوپرایز شد😍 کیکی ک خاله ام درست کرده بود بسیار زیبا بود و طعم عالیی داشت🥰 همه در کنار هم کلی خوش گذراندیم و خیلی روز عالیی بود و در اخر ک تقریبا عصر بود تمام مهمانان ما به خانه هایشان رفتند و مادر من هم اون روز بسیار خوشحال بود 😇🥳 

امیدوارم از این پست هم خوشتون اومده باشه دوستان عزیزم😊

و لطفا برام کامنت بزارید همه رو جواب میدم و خیلی هم خوشحال میشم😍 

فعلا خداحافظ⭐

پسندها (3)

نظرات (4)

Dina joon^_^Dina joon^_^
26 مرداد 00 16:03
منتظر کامنت هاتون هستما😊😉

26 مرداد 00 16:53
دنبال شدین دنبال یادتون نره🤗
Dina joon^_^
پاسخ
خیلی ازتون ممنونم به موقع دنبال میشید

28 مرداد 00 0:05
تولدشون کلی مبارکک🙃❤
Dina joon^_^
پاسخ
ممنونمم
نرگسنرگس
6 شهریور 00 21:15
با افتخار دنبال شدید ، خوشحال میشم ما رو هم دنبال کنید.
Dina joon^_^
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی لطف کردید