دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات دینا☆

امروز

1400/10/13 14:18
نویسنده : Dina joon^_^
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید بچه هاااااا امروز صبح یه اتفاقی افتاد توی خونمون ک خب من ناراحت شدم و امروز صبح خیلی روز بدی بود امیدوارم شما هیچ وقت روز بدی رو نداشته باشید و من خداروشکر تونستم برم مدرسه و خانوممون امتحان هدیه ها رو گرفت خوب شدم فقط فک کنم یدونه غلط داشتم البته هنوز صحیح نکرده خانوممون گفته وقتی همه ی امتحانارو دادیم بهمون جواب هارو میگه تا الان من 3 تا امتحان دادم و فک کنم همرو خوووووبببب دادمممم اخ جوونننننن فردا امتحان نداریم بخاطر تولد یکی از دوستام و اینکه همینطور فردا نباید درس گند ریاضی رو ببریمم اخخخخخخخ جونمی جووووننن فک کنم انشالا فردا خیلی روز خوبیههه بعد از مدرسه هم ک اومدم خونه ک نهار خوردم و استراحت کردم یکم ک ساعت 2 شد و لب تاپ رو روشن کردم... و وارد شدم تا براتون وبلاگ بنویسمم خب دیگه تا الان فقط همین اتفاق ها افتاده و چیز دیگه ای نبودههه خب دیگه امیدوارم خوشتون اومده باشه کیوتتااااا------ و دوباره امروز وبلاگ مینویسم احتمالا ولی اطمینان نمیدممممم خب دیگه کاری ندارید/ بابایییییییییییییییییییی

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)