دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دینا☆

زمستان 92

1392/11/25 14:43
نویسنده : Dina joon^_^
980 بازدید
اشتراک گذاری

امسال یه زمستون سرد و پر برف رو داشتیم چهار پنج دفعه برف حسابی اومد و حتی یه روز به خاطر برف 

زیاد همه ادارات و مدارس و حتی بانکهاتعجب هم تعطیل شدند .دینا کوچولوی ما هم حسابی برف بازی کرد و 

آدم برفی درست کردیم . خداروشکر امسال کمتر سرما خوردی چشمک اول دیماه آبتین کوچولو پسر دایی دینا

گلی هم به دنیا اومد ماچ

                      شب یلدا آماده شدی بریم خونه مامان بزرگها با کیف و تلی که خودم برات بافتمماچ

برعکس پارسال که زیاد دوست نداشتی بریم بیرون امسال شدی مثل خودم عاشق خرید و گردشچشمک

البته دختر خیلی خوبی هستی و خیلی اصرار نمیکنی که چیزی که میخوای رو برات بخرمماچ

خونه مامان بزرگ اصرار کردی که چادر سرت کنم و بهد هم اینطوری نشتی 

دیگه خیلی بد میخوابی البته خیلی خوابت میاد ولی میخوای خودتت رو بازور بیدار نگه داری میگی اگه 

بخوابم تو میری سر کار حتی دیگه ظهر ها هم نمیخوابی و من هر چی بهت میگم بیدار که میشی من

پیشت هستم آخه من که عصر ها سر کار نمیرم اما فایده ندارهگریهخلاصه اینکه بر عکس تصورم هر روز

بهم وابسته تر میشی اگه یه مهمونی بریم که برای اولین دفعه است از اول تا آخر کنارم میشینی و 

تکون نمیخوری البته همچنان امیدوارم که وقتی رفتی مهد همه اینا خوب بشه لبخند

یه روز سرد زمستونی که رفتیم تو حیاط باهم آدم برفی درست کنیم اون روز من سرما خورده بودم و 

سر کار نرفتمروز قبلش هم برف زیادی اومده بود و تو همش میخواستی بریم بیرون آدم برفی درست کنیم

اینم حوض برفی خونمونچشمک

یه جمعه برفی که حسابی هم برف میومد و با بابا رفتیم بیرون که چند تا عکس بگیریم چشمک

 

        باز هم یه روز دیگه برفی و برف بازی لبخند

دختر کوچولوی قشنگم عزیر دلم همیشه بخند که صدای خنده ات دلنوازترین آهنگ دنیاست قلبماچ

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان نگار
26 بهمن 92 0:51
به به چه عکساى خوشگلى اون آدم برفى که دينا جون داره درست ميکنه که معلومه خيلى خوشگل شده
مامان نگار
26 بهمن 92 0:52
مامانى راست گفتين اون روز که تعطيل شد خيلى حال داد ما هم رفتيم کلى برف بازى راستى نگارنامه هم بعد مدتها به روزه
زهره(نى نى عسلك)
22 اسفند 92 23:10
چه مامان هنرمندي! بالاخره مامان ديناجون رو ديدمولي خيلى دور بود تصوير! چه عكساي خوشگلى! هميشه به خوشي!
مامانی درسا
9 فروردین 93 2:12
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
نی نی عسلک
31 فروردین 93 20:05
سلام سال نو مبارک.بلاخره اپ کردم ها!
ماماني
9 خرداد 93 16:46
مامانی درسا
22 خرداد 93 2:02
عزیزم کجایین شما انشاالله که خوب و سلامتین
turk dress
26 مرداد 93 16:37
فروش لباس های زنانه ترک با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب ارسال رایگان برای یزدی های عزیز **فروشگاه اینترنتی turkdress** http://shop.turkdress.ir