دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دینا☆

بهترین اتفاق زندگیم

1392/7/29 20:21
نویسنده : Dina joon^_^
574 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

                                عکس دینا در متولدین امروز نی نی وبلاگ

 

بهترین لحظه و مهمترین اتفاق زندگی من لحظه ای است  که گل دخترم به دنیا اومد و من شدم مامان یه 

فرشته کوجولو  درست سه سال پیش تو همچین روزی دخترم به دنیا اومد خدا رو شکر میکنم بابت این

هدیه بزرگ و عزیز و امیدوارم بتونم اونجور که باید تربیتش کنم 

 دختر قشنگم تولدت مبارک ایشالاه 100 ساله شی . امسال 25مهر تولدت رو گرفتم عکساش رو هم تو

پستبعدی میذارم  . همیشه شاد و خندان باشی ماچماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره(نى نى عسلك)
3 آبان 92 23:58
تولدت مبارك باشه ديناى ناز!ايشالا صدوبيست ساله بشى خوشگل خاله. هميشه لبهات خندون و قلبت اروم باشه. چشمات از خوشحالى برق بزنن. مامانى زود عكسارو بذار.
مامان نگار
7 آبان 92 13:53
دینا جونم تولد مبارک ایشالا 1000 ساله بشی عزیزم ببخشید که دیر اومدم منتظر عکسای خوشگل تولدت هستم
بهار
26 آذر 92 18:21
قالب وبلاگ و تقویم سال 93، کاملا سفارشی برای کوچولوی عزیزتون.
علی
21 دی 92 21:55
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم